2017年8月23日星期三

又飛一轉了

返左嚟一個星期了。

今年暑假去了瑞士和意大利北部,再加兩日奧地利!

今次的重點係帶住亞媽去旅行! 由於亞媽對歷史建築都沒有興趣,所以自然風景就最適合,瑞士或挪威都可以,最後亞媽揀左瑞士。再加上我喜歡的意大利,真是perfect match.

亞媽第一次出遠門,仲要玩26日,真係好緊張。

事前要幫亞媽添置所需的衣服, 行山鞋, 行李喼, 短身行山杖, 水樽, 保暖壺......

行程上,主要係行山。

亞媽的體能可以應付一些短途行山路線。我們一齊搭纜車上山,我和朋友行落山,佢好醒,自己一個搭纜車落山,行返去酒店。有一次更幫我們check in。當然有D日子佢只留在酒店或在酒店附近行下,佢都OK

今次坐瑞行直航進出都係蘇黎世,尚算舒服。但坐12個鐘飛機對老人家來說都係辛苦。

相片眾多,揀左幾張頂住先。










12 則留言:

  1. 去咗奧地利邊度呢?期待你分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利去左Innsbruck,它只是由意大利返去瑞士的中途站,搵個地方停一停,但我都有很大的收穫。

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝你的鼓勵,先清舊貨,努力中

      刪除
  3. 帶著長老去旅行, 長老的體能能否應付真的是好大的考慮.
    我先父母在世時, 因先母體能不好,只能跟團去一些短線旅行.
    期待你美美照片分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都返左嚟啦
      所以亞媽跟足26日,真係好勁! 最辛苦係坐長途機

      刪除
  4. 我媽最近去咗幾次短trip 上了癮,佢好想再出遊

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞媽去完今次,即刻話下次要去近D!

      刪除
  5. Dolomities...好懷念, 等你遊記

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的留言! Dolomities 太美了,原來你都曾經去過。
      你可能要等一年先輪到寫佢 :)
      有機會一定要再去Dolomities,我玩左六日都唔夠,那兒太多地方可以行山了

      刪除
  6. 風景很美,期待你的遊記。

    回覆刪除